Fényképek

Címkék

adó (1) africa museum (1) american robin (1) amerika (3) angol (3) apartman (1) átmentett napló (28) autoshow (1) b787 (1) bableves (1) baseball (1) beatles (1) belle isla (1) bicikli (1) blistex (1) blue angels (1) boeing (1) cancer for the cure (1) carbonara (1) casa loma (1) che guevara (1) chicago (5) chrysler (1) cikk (1) cinege (1) civil war (1) cleveland (1) cn tower (1) csata (1) csendes oceán (2) csirke (1) csokitorta (1) cvs (1) delray (1) detroit (33) dia (9) downtown (2) earl grey (1) easten market (3) egyenruha (1) elnokvalasztas (1) elvis (1) emily (1) etel (3) etióp étterem (1) f16 (1) fedex (1) fegyver (1) fenevad (1) fesztival (1) fisher building (1) flint (1) foci (1) foltvarrás (2) ford (1) fort wayne (1) frankenmuth (1) fred (1) ghandi (1) gingerbread (1) golf (1) gorbacsov (1) greenfield village (1) gyurcsany (1) halaadas (1) halszem (2) hamvazószerda (1) henry ford (2) (6) ho (1) holly (1) hulyegyerek (1) húsleves (1) husvet (1) időjárás (3) india (1) iskola (3) iskolabusz (1) janis joplin (1) jazz (2) jimi hendrix (3) jim morrison (1) johnny cash (1) kansas (1) karacsony (2) keep it real (1) kefir (1) kenyer (1) kenyér (3) kezdet (1) kína (1) kina (1) konferencia (1) kórház (1) kover (1) krumplileves (1) lake superior (1) last.fm (1) leanyrablas (1) led zeppelin (1) libegő (1) linux (1) lipicai (1) lipizzaner (1) (2) lovak (1) lovas bemutató (1) macinac island (1) madar (3) magyar (1) magyar fesztivál (1) magyar templom (4) makett (1) marimba (1) met (1) metal (1) metropark (1) mexico (2) mézeskalács (1) michigan (4) mick jagger (1) midland (1) mobil (1) modell (1) mokus (1) motown (1) munka (1) naplemente (1) neurologia (1) new york (1) niagara (2) niagara on the lake (1) noel nigth (2) nővér (1) obama (1) olaszok (1) olympic national park (2) oposszum (1) óriáskerék (1) osztály (2) palacsinta (2) patchwork (2) petoskey (1) photoshop (1) piac (1) piston stadium (1) pizza (1) polgarhaboru (1) póni (1) punkok (1) rajz (1) rattlesnake lake (1) recept (1) red bull air race (1) rendor (1) rendőr (1) repülőgép (1) repülők (1) rita (15) robot (1) rocknroll (1) science center (1) seattle (12) speace needle (1) st. josephat (1) steve (1) sültcsirke (1) sultcsirke (1) suriname (1) sütemény (2) szél (1) szuletesnap (2) takaró (1) templom (1) terítő (1) terminator (1) thanksgiving (3) time (1) tojasfestes (1) tojásmentes (1) tojáspörkölt (1) toltottkaposzta (1) torono (1) toronto (2) traverse city (1) tudomany (1) tura (1) tűz (2) tuzijatek (1) tűzoltó (1) t model (1) u2 (1) új tanár (1) unalom (1) usa (8) use (1) utazas (1) vadaszat (1) varrás (1) veteran (1) veterans day (1) vihar (1) virus (1) vizum (2) voldemort (1) volunteer park (1) vontatohajo (1) vorosbegy (1) wall e (1) webkamera (1) yngwie mamlmsten (1) zene (3) zombi (1) Címkefelhő

Térkép

Mi (2003)

Detroit

Eljöttem/jöttünk Detroitba és mindenféle érdekes dolgok történnek. Ittlétünk bizonyítékaként rengeteg fénykép is készül, ezek megtekintéséhez kattintani kell, méghozzá egy dobozzal lejjebb, illetve az ujabbakhoz magukra a kepekre bal oldalt.

Zene

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Seattle 8. fejezet

2009.06.29. 17:40 | rajnarita | Szólj hozzá!

Címkék: seattle olympic national park

Szombat-Irány a félsziget! (Május 2.)

Reggel fürgén kijelentkeztünk a hotelból, Pisti elment a bérelt autóért és neki is vágtunk a hosszú útnak. Félúton Olimpia városában álltunk meg pihenőre, ami egyben Washington Állam fővárosa is. Helyes kis városka. Nagy meglepetésünkre nyitva volt a főtéren található parlamentjük, ami hagyján, de egy árva lélek nem volt benne! Se biztonsági őr, se idegenvezető, se takarító, senki. Szóval besétáltunk, s jól körbenéztünk az alsóházban és a felsőházban is. Nagyon szép épület. Aztán megkerestük a városka piacát, ahol bevásároltunk a nap hátralévő részére, meg koncerthallgatás közben megtömtük magunkat mindenféle földi jóval. Sajnos kicsit szemerkélt az eső. Vettünk Jerkey-t (remélem, jól írom!), ami szárított hús. Másfél évig nem voltam hajlandó még csak rá se nézni, aztán olyan finomnak bizonyult, hogy titokban később eszegettem belőle. Bocs, Pisti! :)

Késő délután megálltunk még egy útszéli kis étkezdében: az a tipikus, amit az ember lát a filmekben. Házias ízek, pincérnénik, akik kancsóban hozzák a kávét, giccses berendezés és szakállas manusok, akik valószínűleg naponta ott támasztják a pultot. A pitéjük mindenesetre mennyei volt!

Autókázásunk végig gyönyörűséges tájakon vezetett: a hegyek egyre nőttek, tavak mentén haladtunk el, s minden zöld volt. Egy kis tónál megálltunk rácsodálkozni a természetre, aztán tényleg tátva maradt a szánk, ugyanis egy őzcsalád békésen legelászett a parton, s egyáltalán nem zavarta őket a tudat, hogy ott vagyunk. Egész közel tudtunk menni hozzájuk, de nagyon nem zavartuk őket. Ott készítette Pisti többek közt ezt a remekművet:

Mielőtt elfoglaltuk volna a szállásunkat, még napnyugta előtt felvezettünk a hegyekbe. Pontosabban a Hurricane Ridge-hez. Persze túrázni nem tudtunk, mert érkezésünk előtt esett a hó, de a hegyek és a friss levegő, hmmm, harapni lehetett! Felemelő érzés volt kijutni eleve Detroitból, aztán meg a városi létből! Sokat vártunk rá.

Pisti jön a semmiből c. kép

Rita boldog c. kép

Sötétedett, ezért lassan leereszkedtünk a hegygerincről.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.