Fényképek

Címkék

adó (1) africa museum (1) american robin (1) amerika (3) angol (3) apartman (1) átmentett napló (28) autoshow (1) b787 (1) bableves (1) baseball (1) beatles (1) belle isla (1) bicikli (1) blistex (1) blue angels (1) boeing (1) cancer for the cure (1) carbonara (1) casa loma (1) che guevara (1) chicago (5) chrysler (1) cikk (1) cinege (1) civil war (1) cleveland (1) cn tower (1) csata (1) csendes oceán (2) csirke (1) csokitorta (1) cvs (1) delray (1) detroit (33) dia (9) downtown (2) earl grey (1) easten market (3) egyenruha (1) elnokvalasztas (1) elvis (1) emily (1) etel (3) etióp étterem (1) f16 (1) fedex (1) fegyver (1) fenevad (1) fesztival (1) fisher building (1) flint (1) foci (1) foltvarrás (2) ford (1) fort wayne (1) frankenmuth (1) fred (1) ghandi (1) gingerbread (1) golf (1) gorbacsov (1) greenfield village (1) gyurcsany (1) halaadas (1) halszem (2) hamvazószerda (1) henry ford (2) ho (1) (6) holly (1) hulyegyerek (1) húsleves (1) husvet (1) időjárás (3) india (1) iskola (3) iskolabusz (1) janis joplin (1) jazz (2) jimi hendrix (3) jim morrison (1) johnny cash (1) kansas (1) karacsony (2) keep it real (1) kefir (1) kenyér (3) kenyer (1) kezdet (1) kina (1) kína (1) konferencia (1) kórház (1) kover (1) krumplileves (1) lake superior (1) last.fm (1) leanyrablas (1) led zeppelin (1) libegő (1) linux (1) lipicai (1) lipizzaner (1) (2) lovak (1) lovas bemutató (1) macinac island (1) madar (3) magyar (1) magyar fesztivál (1) magyar templom (4) makett (1) marimba (1) met (1) metal (1) metropark (1) mexico (2) mézeskalács (1) michigan (4) mick jagger (1) midland (1) mobil (1) modell (1) mokus (1) motown (1) munka (1) naplemente (1) neurologia (1) new york (1) niagara (2) niagara on the lake (1) noel nigth (2) nővér (1) obama (1) olaszok (1) olympic national park (2) oposszum (1) óriáskerék (1) osztály (2) palacsinta (2) patchwork (2) petoskey (1) photoshop (1) piac (1) piston stadium (1) pizza (1) polgarhaboru (1) póni (1) punkok (1) rajz (1) rattlesnake lake (1) recept (1) red bull air race (1) rendor (1) rendőr (1) repülőgép (1) repülők (1) rita (15) robot (1) rocknroll (1) science center (1) seattle (12) speace needle (1) st. josephat (1) steve (1) sültcsirke (1) sultcsirke (1) suriname (1) sütemény (2) szél (1) szuletesnap (2) takaró (1) templom (1) terítő (1) terminator (1) thanksgiving (3) time (1) tojasfestes (1) tojásmentes (1) tojáspörkölt (1) toltottkaposzta (1) torono (1) toronto (2) traverse city (1) tudomany (1) tura (1) tűz (2) tuzijatek (1) tűzoltó (1) t model (1) u2 (1) új tanár (1) unalom (1) usa (8) use (1) utazas (1) vadaszat (1) varrás (1) veteran (1) veterans day (1) vihar (1) virus (1) vizum (2) voldemort (1) volunteer park (1) vontatohajo (1) vorosbegy (1) wall e (1) webkamera (1) yngwie mamlmsten (1) zene (3) zombi (1) Címkefelhő

Térkép

Mi (2003)

Detroit

Eljöttem/jöttünk Detroitba és mindenféle érdekes dolgok történnek. Ittlétünk bizonyítékaként rengeteg fénykép is készül, ezek megtekintéséhez kattintani kell, méghozzá egy dobozzal lejjebb, illetve az ujabbakhoz magukra a kepekre bal oldalt.

Zene

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Seattle 3. fejezet

2009.06.17. 16:36 | rajnarita | Szólj hozzá!

Címkék: seattle jimi hendrix volunteer park speace needle

Jó nagy lemaradással, de azért folytatom beszámolónkat. Sajnos eddig mindketten eléggé elfoglaltak voltunk, de nekem véget ért az iskola, az önkéntes munkát is befejeztem, így több időm jut más mókákra és blog írására is.

Bár Seattle óta még sok izgalmas dolgo történt velünk, pl. volt magyar fesztivál, meg virágnap a piacon, és golfoztunk is, azért én mégiscsak Seattle-vel folytatnám. Ezt tekintsétek amolyan előzetesen, majd oda is lassacskán eljutunk...

Hétfő (Április 27.)

Mivel Pisti a konferencián töltötte a napját, így egyedül vágtam neki a város utcáinak. S mivel csak pár sakroknyira volt a Piac, ezért ott kezdtem a napot. Seattle halpiaca nagyon híres, ezért annak ellenére, hogy nem eszem semmilyen halat, nekem is meg kellett néznem. Hát mit is mondhatnék: egy jó hangulatú, nagy piac, ami tele van jópofa árusokkal, remek, friss tengeri herkentyűkkel, szép a kilátás az öbölre és vannak hippik is. Aki arra jár, mindenképpen tegyen egy sétát a piacon, s látogassa meg a Malacot is! Malacnak volt neve is, de azt elfelejtettem. Ő egy életnagyságú malacpersely, ahol jótékonyságra gyűjtenek pénzt, s persze minden gyerek megmássza, amint ezt láthatjátok is:

Hosszas keresgélés után sikerült ráakadnom az első Starbucks épületre is. Ez olyan láncolat, min a McDonald's, csak ők kávét meg süteményt árulnak. Egész Amerikában mindenhol ott vannak, s innen indultak közel 40 évvel ezelőtt. Itt, Seattle-ben minden utcasarkon ott vannak és egyáltalán nem túlzok! Kicsit csalódtam bennül, mert valami különlegességre számítottam, mondván, hogy ez volt az első épületük, de ugyanolyan volt ez is, mint a többi.

Délután felgyalogoltam a város távolabb eső Volunteer Parkjába. Útbaejtettem Jimi Hendrix szobrát, aki itt született, s egy forgalmas utca szélén "tépi a húrokat".

A park a hegyoldalban van és nagyon békés. Tele volt varjakkal, meg szép virágokkal. Fölmentem a város régi víztornyába is, ami most kilátó, s jól kiláttam a városra. Aztán süttettem a hasamat a tóparton a fűben. Elindultam vissza a városba, amikor szembejött velem két fickó biciklit tolva. Pontosabban az egyiküknek velocipédje volt. Fel is pattant rá, s tett néhány kört a víztorony körül.

Hogy miket láttam még útközben? Szembejött két transzfesztita, nagyon "bájosak" voltak.

Meg elmentem egy "keresztény templom" mellett, amin egy hatalmas, melegeket invitáló zászló volt. Alább láthatjátok a képen. Hogy pontosan milyen keresztény felekezet volt, az nem derült ki, de arra tippelek, hogy nem katolikus...

Estére visszabaktattam a hotelba, majd kissé felfrissülve a konferenciára, ahonnan indultunk is partyzni a Speace Needle-be, ami a város nevezetes tornya/kilátója. Jó kis party volt, fincsi kaja, de a legjobb az egészben az volt, hogy onnan nézhettük a naplementét az öböl felett. Szép lezárása volt ennek a hosszú napnak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.