Fényképek

Címkék

adó (1) africa museum (1) american robin (1) amerika (3) angol (3) apartman (1) átmentett napló (28) autoshow (1) b787 (1) bableves (1) baseball (1) beatles (1) belle isla (1) bicikli (1) blistex (1) blue angels (1) boeing (1) cancer for the cure (1) carbonara (1) casa loma (1) che guevara (1) chicago (5) chrysler (1) cikk (1) cinege (1) civil war (1) cleveland (1) cn tower (1) csata (1) csendes oceán (2) csirke (1) csokitorta (1) cvs (1) delray (1) detroit (33) dia (9) downtown (2) earl grey (1) easten market (3) egyenruha (1) elnokvalasztas (1) elvis (1) emily (1) etel (3) etióp étterem (1) f16 (1) fedex (1) fegyver (1) fenevad (1) fesztival (1) fisher building (1) flint (1) foci (1) foltvarrás (2) ford (1) fort wayne (1) frankenmuth (1) fred (1) ghandi (1) gingerbread (1) golf (1) gorbacsov (1) greenfield village (1) gyurcsany (1) halaadas (1) halszem (2) hamvazószerda (1) henry ford (2) ho (1) (6) holly (1) hulyegyerek (1) húsleves (1) husvet (1) időjárás (3) india (1) iskola (3) iskolabusz (1) janis joplin (1) jazz (2) jimi hendrix (3) jim morrison (1) johnny cash (1) kansas (1) karacsony (2) keep it real (1) kefir (1) kenyér (3) kenyer (1) kezdet (1) kina (1) kína (1) konferencia (1) kórház (1) kover (1) krumplileves (1) lake superior (1) last.fm (1) leanyrablas (1) led zeppelin (1) libegő (1) linux (1) lipicai (1) lipizzaner (1) (2) lovak (1) lovas bemutató (1) macinac island (1) madar (3) magyar (1) magyar fesztivál (1) magyar templom (4) makett (1) marimba (1) met (1) metal (1) metropark (1) mexico (2) mézeskalács (1) michigan (4) mick jagger (1) midland (1) mobil (1) modell (1) mokus (1) motown (1) munka (1) naplemente (1) neurologia (1) new york (1) niagara (2) niagara on the lake (1) noel nigth (2) nővér (1) obama (1) olaszok (1) olympic national park (2) oposszum (1) óriáskerék (1) osztály (2) palacsinta (2) patchwork (2) petoskey (1) photoshop (1) piac (1) piston stadium (1) pizza (1) polgarhaboru (1) póni (1) punkok (1) rajz (1) rattlesnake lake (1) recept (1) red bull air race (1) rendor (1) rendőr (1) repülőgép (1) repülők (1) rita (15) robot (1) rocknroll (1) science center (1) seattle (12) speace needle (1) st. josephat (1) steve (1) sültcsirke (1) sultcsirke (1) suriname (1) sütemény (2) szél (1) szuletesnap (2) takaró (1) templom (1) terítő (1) terminator (1) thanksgiving (3) time (1) tojasfestes (1) tojásmentes (1) tojáspörkölt (1) toltottkaposzta (1) torono (1) toronto (2) traverse city (1) tudomany (1) tura (1) tűz (2) tuzijatek (1) tűzoltó (1) t model (1) u2 (1) új tanár (1) unalom (1) usa (8) use (1) utazas (1) vadaszat (1) varrás (1) veteran (1) veterans day (1) vihar (1) virus (1) vizum (2) voldemort (1) volunteer park (1) vontatohajo (1) vorosbegy (1) wall e (1) webkamera (1) yngwie mamlmsten (1) zene (3) zombi (1) Címkefelhő

Térkép

Mi (2003)

Detroit

Eljöttem/jöttünk Detroitba és mindenféle érdekes dolgok történnek. Ittlétünk bizonyítékaként rengeteg fénykép is készül, ezek megtekintéséhez kattintani kell, méghozzá egy dobozzal lejjebb, illetve az ujabbakhoz magukra a kepekre bal oldalt.

Zene

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Seattle 2. fejezet

2009.05.19. 23:32 | rajnarita | Szólj hozzá!

Címkék: amerika usa seattle rattlesnake lake

Április 26-a, vasárnap

Miután szombat este a nap rocksztárjai beiktattak egy szentmisét is, így vasárnap szabadok voltak egy egész napos kirándulásra. A kirándulást Pisti főnöke, Michael szervezte, de a kis csapathoz rajtunk kívül Mary és Carly is csatlakoztak.

A túra kiindulópontját elég hamar megtaláltuk, s nekivágtunk az ösvénynek. Útközben kereszteztünk egy mesés kis folyócskát, s viszonylag sok biciklistával ill. kutyát sétáltató erdőjáróval találkoztunk. Végső soron ez volt igazán az első pillanat, amikor végre kiszabadultunk a városi környezet fullasztó rabságából.

Séta közben Michaelről kiderült, hogy egyetem után a feleségével három hónapig ott, a hegyekben kalandoztak egy hátizsákkal. Kicsit nehéz volt elhinni a dolgot... S amikor azt is elárulta, hogy Európában egy motoron rótta az utakat hosszabb ideig, már meg sem lepődtünk igazán.

Marytől, aki amúgy ír, de jelenleg Londonban él, pedig egy kis angol nyelvleckét kaptunk. Bár ez inkább British-English lecke volt, ugyanis nagyon úgy tűnt, hogy a dolog újdonságot jelentett amerikai barátainknak is. Szóval az elsajátított kifejezés a "car-to-bar shoes" névre hallgat. Na, ki találja ki? Elárulom: azokat a női cipőket illetik ezzel, amelyek veszélyesen magas sarokkal rendelkeznek, baromi kényelmetlenek, s gyakorlatilag csak ülni lehet bennük. Vagyis az ember lánya felveszi, beül az autóba, majd besétál a bárba és megint leül, mert többre nem képes benne. Gondoltátok volna? Jó, mi?

Ha már úgyis cipőknél tartunk, megemlíteném harmadik társunkat, Carlyt is. Ő ugyanis megszállott a cipőit illetően. Csak és kizárólag olyan cipőket vesz meg, amikben 200 lépést gyalogolt az üzletben. Mert hogy amiben 200 lépést nem bír ki a láb, az egy egész napot pláne nem fog. Furcsának hangzott a dolog, meg rigolyásnak, de később kipróbáltam és igaza lett. Egy üzletben felpróbáltam egy cipőt, ami kb. 20-25 lépésig tökéletesnek tűnt, de 50-60 lépésnél már annyi helyen nyomott, hogy inkább gyorsan levettem. És belegondolva soha nem próbáltam előtte cipővásárláskor 20-30 lépésnél többet sétálgatni egy új cipőben. Szóval az nevet, aki utoljára nevet!

Az izgalmas beszélgetések közben elértük túránk célját is, ami a Rattlesnake tó volt. Jót falatuztunk, élveztük a friss levegőt és a kilátást a havas hegycsúcsokra, majd ugyanazon az úton visszaindultunk.

Carly nem csak a cipőivel kapcsolatban hóbortos. Lépésszámlálót hord, hogy minden nap legyalogoljon egy minimumot, amit kitűzött célnak maga elé. Szóval a kis ketyeréjének köszönhetően a nap végén megtudtuk, hogy összesen kb.11,5 mérföldet, azaz kb.17km-t gyalogoltunk.

A kisvárosba, ahonnan indultunk még beugrottunk, hogy jól megtömjük magunkat egy-egy pite szelettel. Aznap azt hiszem annyi édességet ettünk, hogy közel jártunk a cukormérgezéshez. De ez így volt jó!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.