Fényképek

Címkék

adó (1) africa museum (1) american robin (1) amerika (3) angol (3) apartman (1) átmentett napló (28) autoshow (1) b787 (1) bableves (1) baseball (1) beatles (1) belle isla (1) bicikli (1) blistex (1) blue angels (1) boeing (1) cancer for the cure (1) carbonara (1) casa loma (1) che guevara (1) chicago (5) chrysler (1) cikk (1) cinege (1) civil war (1) cleveland (1) cn tower (1) csata (1) csendes oceán (2) csirke (1) csokitorta (1) cvs (1) delray (1) detroit (33) dia (9) downtown (2) earl grey (1) easten market (3) egyenruha (1) elnokvalasztas (1) elvis (1) emily (1) etel (3) etióp étterem (1) f16 (1) fedex (1) fegyver (1) fenevad (1) fesztival (1) fisher building (1) flint (1) foci (1) foltvarrás (2) ford (1) fort wayne (1) frankenmuth (1) fred (1) ghandi (1) gingerbread (1) golf (1) gorbacsov (1) greenfield village (1) gyurcsany (1) halaadas (1) halszem (2) hamvazószerda (1) henry ford (2) ho (1) (6) holly (1) hulyegyerek (1) húsleves (1) husvet (1) időjárás (3) india (1) iskola (3) iskolabusz (1) janis joplin (1) jazz (2) jimi hendrix (3) jim morrison (1) johnny cash (1) kansas (1) karacsony (2) keep it real (1) kefir (1) kenyér (3) kenyer (1) kezdet (1) kina (1) kína (1) konferencia (1) kórház (1) kover (1) krumplileves (1) lake superior (1) last.fm (1) leanyrablas (1) led zeppelin (1) libegő (1) linux (1) lipicai (1) lipizzaner (1) (2) lovak (1) lovas bemutató (1) macinac island (1) madar (3) magyar (1) magyar fesztivál (1) magyar templom (4) makett (1) marimba (1) met (1) metal (1) metropark (1) mexico (2) mézeskalács (1) michigan (4) mick jagger (1) midland (1) mobil (1) modell (1) mokus (1) motown (1) munka (1) naplemente (1) neurologia (1) new york (1) niagara (2) niagara on the lake (1) noel nigth (2) nővér (1) obama (1) olaszok (1) olympic national park (2) oposszum (1) óriáskerék (1) osztály (2) palacsinta (2) patchwork (2) petoskey (1) photoshop (1) piac (1) piston stadium (1) pizza (1) polgarhaboru (1) póni (1) punkok (1) rajz (1) rattlesnake lake (1) recept (1) red bull air race (1) rendor (1) rendőr (1) repülőgép (1) repülők (1) rita (15) robot (1) rocknroll (1) science center (1) seattle (12) speace needle (1) st. josephat (1) steve (1) sültcsirke (1) sultcsirke (1) suriname (1) sütemény (2) szél (1) szuletesnap (2) takaró (1) templom (1) terítő (1) terminator (1) thanksgiving (3) time (1) tojasfestes (1) tojásmentes (1) tojáspörkölt (1) toltottkaposzta (1) torono (1) toronto (2) traverse city (1) tudomany (1) tura (1) tűz (2) tuzijatek (1) tűzoltó (1) t model (1) u2 (1) új tanár (1) unalom (1) usa (8) use (1) utazas (1) vadaszat (1) varrás (1) veteran (1) veterans day (1) vihar (1) virus (1) vizum (2) voldemort (1) volunteer park (1) vontatohajo (1) vorosbegy (1) wall e (1) webkamera (1) yngwie mamlmsten (1) zene (3) zombi (1) Címkefelhő

Térkép

Mi (2003)

Detroit

Eljöttem/jöttünk Detroitba és mindenféle érdekes dolgok történnek. Ittlétünk bizonyítékaként rengeteg fénykép is készül, ezek megtekintéséhez kattintani kell, méghozzá egy dobozzal lejjebb, illetve az ujabbakhoz magukra a kepekre bal oldalt.

Zene

Baratok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Átmentett napló 2007.11.07.

2007.11.07. 02:21 | rajnarita | Szólj hozzá!

Címkék: átmentett napló rita

Sziasztok!

Ma Korábban vége volt a sulinak, így a fiúkkal tudtam ebédelni a kórházban. Végül Brian nem is dolgozott aznap, de Mario, a brazil srác felesége Anita csatlakozott hozzánk. Nagyon amerikai volt ez a kaja is. Édes-savanyú húst, krumplipürét és sajtos tésztát választottam. A hús édesnek édes volt, de a

 savanyút nem éreztem rajta... A krumpli ízetlen volt, a tészta is pocsék. Nem is bírtam mind megenni. 

Este az indiai szülinapra mentünk egy emelettel följebb. Hááát.

Rajtunk kívül mindenki indiai volt... De vicces volt, mert annyira különbözőek az indiai nyelvek, hogy pl. Pralaj barátunk is angolult kommunikált mindenkivel, mert saját nyelvükön nem értik egymást. Mindegyik indiai mezitláb volt. Egyébként nem voltunk sokan: a vendéglátók Martin, felesége, az ünnepelt, kislányuk és még két házaspár, még egy gyerek, két srác, meg mi. Nagyon vendégszerető népek ezek. Kissé emlékeztetett Magyarorszégra, mert állandóan kínálgattak és enni kellett. :o) Bár meg kell hagyni, nekem nem igazán ment. Az előétel valami törykrumpliból gyúrt golyó volt, bundában kisütve. Az fincsi volt. Utána jött a lakoma. Volt csapati, az az ő kenyerük: lapos és kb. 1o-12 cm átmérőjű. Olyat már otthon is ettem. Volt fűszeresen panírozott csirkecomb, zöldségsaláta, rizs (természetesen), johurtus-csípős-kukoricasaláta, valami húsragu. Most hirtelen ennyi jut eszembe. A lényeg a lényeg: alapos közvéleménykutatást tartottam, mielőtt vettem az ételekből, hiszen az indiai konyha hírhedten fűszeres... Én, aki otthon se ettem csípőset, gondoltam, óvatos leszek. Hát, nem sikerült. Akkor lettem volna igazán óvatos, ha nem eszem... Szóval a házigazga ajánlására csak azokból szedtem, amik "nem csípősek". De azok voltak. Lángolt az egész fejem, úgy csípett minden. Azt hittem, nem birom megenni, dehát vendégségben voltunk, mit tehettem? Arra gondoltam, hogy a lehető leggyorsabban fogok enni. Neki is láttam, de néhány falat után már abszolút nem éreztem semmilyen ízt, úgyhogy letoltam a kaját. Hősnek éreztem magam mindaddig, amig meg nem láttam, hogy a kb. 3 éves gyerek rezzenéstelen arccal eszi azt a kaját, amit nekem nem is ajánlottak, mert olyan erős... A jó az volt, hogy desszertnek jégkrémet kaptunk ami lefagyasztotta a zsibbadt nyelvemet. Ennyit az indiai kajáról. Legközelebb inkább nem eszem. 

Amúgy jó móka volt: volt borzaszóan édes, amerikai torta, "happy birthday" felirat a falon (ami a kislány egyéves szülinaapi zsúrjáról maradt :o), meg kultúrsokk. Én nagyon élveztem!

A bejegyzés trackback címe:

https://katonaik.blog.hu/api/trackback/id/tr22272979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása