Fényképek

Címkék

adó (1) africa museum (1) american robin (1) amerika (3) angol (3) apartman (1) átmentett napló (28) autoshow (1) b787 (1) bableves (1) baseball (1) beatles (1) belle isla (1) bicikli (1) blistex (1) blue angels (1) boeing (1) cancer for the cure (1) carbonara (1) casa loma (1) che guevara (1) chicago (5) chrysler (1) cikk (1) cinege (1) civil war (1) cleveland (1) cn tower (1) csata (1) csendes oceán (2) csirke (1) csokitorta (1) cvs (1) delray (1) detroit (33) dia (9) downtown (2) earl grey (1) easten market (3) egyenruha (1) elnokvalasztas (1) elvis (1) emily (1) etel (3) etióp étterem (1) f16 (1) fedex (1) fegyver (1) fenevad (1) fesztival (1) fisher building (1) flint (1) foci (1) foltvarrás (2) ford (1) fort wayne (1) frankenmuth (1) fred (1) ghandi (1) gingerbread (1) golf (1) gorbacsov (1) greenfield village (1) gyurcsany (1) halaadas (1) halszem (2) hamvazószerda (1) henry ford (2) ho (1) (6) holly (1) hulyegyerek (1) húsleves (1) husvet (1) időjárás (3) india (1) iskola (3) iskolabusz (1) janis joplin (1) jazz (2) jimi hendrix (3) jim morrison (1) johnny cash (1) kansas (1) karacsony (2) keep it real (1) kefir (1) kenyer (1) kenyér (3) kezdet (1) kina (1) kína (1) konferencia (1) kórház (1) kover (1) krumplileves (1) lake superior (1) last.fm (1) leanyrablas (1) led zeppelin (1) libegő (1) linux (1) lipicai (1) lipizzaner (1) (2) lovak (1) lovas bemutató (1) macinac island (1) madar (3) magyar (1) magyar fesztivál (1) magyar templom (4) makett (1) marimba (1) met (1) metal (1) metropark (1) mexico (2) mézeskalács (1) michigan (4) mick jagger (1) midland (1) mobil (1) modell (1) mokus (1) motown (1) munka (1) naplemente (1) neurologia (1) new york (1) niagara (2) niagara on the lake (1) noel nigth (2) nővér (1) obama (1) olaszok (1) olympic national park (2) oposszum (1) óriáskerék (1) osztály (2) palacsinta (2) patchwork (2) petoskey (1) photoshop (1) piac (1) piston stadium (1) pizza (1) polgarhaboru (1) póni (1) punkok (1) rajz (1) rattlesnake lake (1) recept (1) red bull air race (1) rendőr (1) rendor (1) repülőgép (1) repülők (1) rita (15) robot (1) rocknroll (1) science center (1) seattle (12) speace needle (1) st. josephat (1) steve (1) sultcsirke (1) sültcsirke (1) suriname (1) sütemény (2) szél (1) szuletesnap (2) takaró (1) templom (1) terítő (1) terminator (1) thanksgiving (3) time (1) tojasfestes (1) tojásmentes (1) tojáspörkölt (1) toltottkaposzta (1) torono (1) toronto (2) traverse city (1) tudomany (1) tura (1) tűz (2) tuzijatek (1) tűzoltó (1) t model (1) u2 (1) új tanár (1) unalom (1) usa (8) use (1) utazas (1) vadaszat (1) varrás (1) veteran (1) veterans day (1) vihar (1) virus (1) vizum (2) voldemort (1) volunteer park (1) vontatohajo (1) vorosbegy (1) wall e (1) webkamera (1) yngwie mamlmsten (1) zene (3) zombi (1) Címkefelhő

Térkép

Mi (2003)

Detroit

Eljöttem/jöttünk Detroitba és mindenféle érdekes dolgok történnek. Ittlétünk bizonyítékaként rengeteg fénykép is készül, ezek megtekintéséhez kattintani kell, méghozzá egy dobozzal lejjebb, illetve az ujabbakhoz magukra a kepekre bal oldalt.

Zene

Baratok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Átmentett napló 2006.11.09.

2006.11.09. 22:28 | svonk | Szólj hozzá!

Címkék: átmentett napló veterans day

Holnap lesz a veteranok napja es mivel a veterankorhazban is kell dolgoznom latok nehanyat. Amikor a kinai dokival elmentunk mellettuk, kicsit furcsan neztek ra. Biztos arra gondoltak, hogy 35 eve meg lottek volna ra, most meg csak ugy maszkal. Ez a vicces, hogy az a korhaz tele van kinai orvosokkal, meg indiaiakkal, feheret meg csak egyet lattam. Mivel ma nem volt tul sok dolgom, elmentem setalni avarosba. Egesz jol nez ki, kutyapiszok allitolag egesz amerikaban nincs az utcan. Kevesebb hajlektalan szolitott meg mint amennyi Pecsett szokott, de sajnos nem valt be a hazigazdaimtol kapott tipp, hogy magyarul valaszoljak, mert az csak tovabbi kerdeseket gerjesztett bennuk. De tuleltem. Valoszinuleg en voltam az egyetlen Detroitban aki ma turistakent ment be Downtownba, egy ficko ra is kerdezett, hogy az vagyok-e. Azt mondta, hogy csak elvezzem a varost, mert csodalatos. Nem alltam le vele vitatkozni. Lattam a parkban ket oltonyos fickot, az egyik filmezte egy VHS kameraval, amint a masik eteti a galambokat es a verebeket, nem sikerult rajonnom, mit akartak ezzel. Ahogy majd a feltoltott kepeimen is lathato lesz, teljesen jo kis hely a belvaros, lehet uldogolni, ettermek is vannak, kellemes setalni, meg a folyopart is szepen ki van epitve, ott meg zene is van. Elirigyeltem az emberektol, hogy mindenki egy bodon kavavel maszkal, ezert ugy ereztem, nekem is ki kell probalnom, de vegul kompromisszumot kotottem az elveimmel es egy forro csokit ittam, de a elerheto legnagyobb meretben. Laza volt. Mar hamburgert is ettem, igaz, hogy hazit es nem gyorsettermeset, de az ugyse fog bekovetkezni, elobb halok ehen. A napom tobbi resze csak vazlatosa. Egy neger testvernek szolitott. Azt hittem, ilyen csak a filmekben van. Talaltam egy fertotlenito sprayt a wc-ben es mindent befujtam vele. Voltam megint egy olyan eloadason, ahol enni lehetett kozben. Nagyon vicces. A kinaiak a vegen osszegyujtottek a megmaradt kajat es leleptek vele. Ugy latszik, Kinaban tenyleg eheznek. Este valoszinuleg en voltam az egyetlen ember Amerikaban, aki gyalog ment bevasarolni, majdnemel is utottek. Nem erdekel, holnap is gyalog megyek. Csak ket merfold, de ezeknek ez extrem tavolsag. Kezdek raszokni a narancslere. Ma este vettem egy galonnal.Elkezdtem megtanulni szajharmonikazni. Ket napja nincs semmi dolgom, csak flangalok, meg olvasgatok. Jovo hettol mar vegre felporognek a dolgok. Remelem, hogy hamarosan rakhatok egy tudomanyos tevekenyseg linket is az oldalamra.

A bejegyzés trackback címe:

https://katonaik.blog.hu/api/trackback/id/tr46272822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása